راهنمای خرید از سایت
چطور در سایت سینا اسپرت سفارش خود را ثبت کنم ؟
ضمن تشکر از انتخاب و اعتماد شما به سینااسپرت، در اینجا سعی داریم تا روند یک خرید از سایت را به سادگی برای شما توضیح دهیم تا در هنگام خرید به مشکلی برنخورید.
در ابتدا به خاطر داشته باشید که هنگام پرداخت الکترونیکی برای خرید های اینترنتی، شما نیاز به اطلاعاتی مانند شماره کارت بانکی، رمز دوم کارت، کدCCV2، تاریخ انقضای کارت خود دارید که این اطلاعات فقط در درگاه مربوط به بانک ثبت شده و در اختیار سایت سینااسپرت نمی باشد.
با استفاده از این راهنما، شما را در خرید بهتر از سایت همراهی میکنیم. بنابراین، با ما همراه باشید و از تجربه خرید لذت ببرید.
در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
1- انتخاب محصول:
- به صفحه اصلی سایت سینا اسپرت بروید.
- از طریق دسته بندی ها یا جستجو، محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.
- برای مشاهده جزئیات بیشتر، روی تصویر یا نام محصول کلیک کنید.
6- انتخاب روش پرداخت و ثبت سفارش:
- روش پرداخت مورد نظر خود را انتخاب کنید.
- روی دکمه "ثبت سفارش" کلیک کنید.
- به صورت خودکار به درگاه مربوط به بانک متصل می شوید.
- اطلاعات مربوط به پرداخت را وارد کنید.
- پس از پرداخت به صورت خودکار به سایت باز گشت داده می شوید.
- تاییدیه پرداخت و جزییات خرید برای شما ایمیل می شود.
- اسمس های خرید و توضیحات برای شما ارسال می شود.
توجه:
- قبل از خرید، از شرایط و قوانین سایت سینا اسپرت اطلاع پیدا کنید.
- در صورت بروز مشکل در حین خرید، می توانید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.