سینا اسپرت: پیشرو در تولید البسه ورزشی باکیفیت

درباره سینااسپرت

تاریخچه:

تولیدی سینا اسپرت از سال 1374 فعالیت خود را در صنعت ورزش ایران آغاز نموده است. در طول این سال‌ها، سینا اسپرت با تولید البسه ورزشی باکیفیت و طرح‌های متنوع، به عنوان یک برند معتبر در این صنعت شناخته شده و افتخار همکاری با بسیاری از تیم های ورزشی را داشته است.

کیفیت:

سینا اسپرت با استفاده از ابزارهای مدرن و تجهیزات پیشرفته (همچون سابلیمیشن و با دستگاه سابلیمیشن، داغی و دستگاه برش اتوماتیک )، بهترین کیفیت را در تولید محصولات خود ارائه می‌دهد . و توانسته است تمامی کارهای تولید را از صفر تا صد در داخل مجموعه انجام دهد و وابستگی به عوامل بیرونی نداشته که ای اتفاق باعث بالارفتن کیفیت محصول و همزمان مناسب بودن قیمت به نسبت رقبا گردیده است.
این شرکت همچنین از پارچه‌های باکیفیت و مرغوب استفاده می‌کند که مقاوم، ضد حساسیت و سازگار با بدن هستند.

لوگوی سینا اسپرت
sinsport- chap sinasport 2

خدمات:

سینا اسپرت علاوه بر تولید البسه ورزشی، خدمات متنوع دیگری نیز ارائه می‌دهد، از جمله:

  • چاپ شماره و تبلیغات روی لباس (واحد چاپخانه تمامی کارهای چاپی اعم از شماره و تبلیغات تیم هایی نظیر پرسپولیس، سپاهان، تیم ملی و ... را به عهده دارد)
  • تولید لباس در طرح و رنگ اختصاصی
  • تامین البسه داوران
  • همکاری با ارگان‌ها و شرکت‌ها
چاپ لباس در سینا اسپورت-1

افتخارات:

این شرکت با اشتغال زایی 30 نفرمستقیم نیروی کار متخصص و 70 نفر بصورت غیرمستقیم نیروی کار توانسته از مهارت جوانان این مرز و بوم استفاده کند و در عرصه پوشاک ورزشی گامی نو بردارد و قادر به تولید تمام البسه ورزشی مورد نیاز تیمهای فوتبالی،فوتسال،ساحلی،والیبال ،بسکتبال و ... می باشد.
سینااسپرت در حال حاضر با باشگاههایی چون آلومینیوم اراک، پارس جنوبی، مس کرمان، شهرداری بندر عباس، شناورسازی قشم، شاهین بندر عامری، خوشه طلایی و همچنین با فدراسیون فوتبال در تامین البسه داوران در تمام رده ها و شرکت های پتروشیمی همکاری می کند.

پوشاک پارس جنوبی
پوشاک تیم مس کرمان
پوشاک آلومینیوم اراک
لباس آلومینیوم اراک

آمادگی برای همکاری:

سینا اسپرت آمادگی خود را جهت انعقاد قرارداد و تولید البسه ورزشی مورد نیاز تیم‌های ورزشی، ارگان‌ها و شرکت‌ها در طرح و رنگ اختصاصی و با بهترین کیفیت (پارچه،رنگ،دوخت) اعلام می‌دارد.

برای سفارش می توانید از طریق راه های تماس در سایت و فرم درخواست اقدام فرمایید.

sinsport- pars jonoobi sinasport 2

فروشگاه اینترنتی سینا اسپرت

تولیدی سینا اسپرت (سینا اسپورت) از سال 1374 در صنعت ورزش ایران فعالیت دارد. این شرکت در طول این سال‌ها با تولید البسه ورزشی باکیفیت و طرح‌های متنوع، به عنوان یک برند معتبر در این صنعت شناخته شده است. سینا اسپرت افتخار و سابقه همکاری با برندهای معتبر ورزشی، مانند دایی، آلشپرت و باشگاه‌های لیگ برتر را دارد. این شرکت همچنین با فدراسیون فوتبال در تامین البسه داوران در تمام رده‌ها همکاری می‌کند.

سینا اسپرت آمادگی خود را جهت انعقاد قرارداد و تولید البسه ورزشی مورد نیاز تیم‌های ورزشی، ارگان‌ها و شرکت‌ها در طرح و رنگ اختصاصی و با بهترین کیفیت اعلام می‌دارد.

ـــ…در باره ما بیشتر بخوانید…

🏁 سینا پوشان

  • تیم های فوتبال
  • تیم های فوتسال
  • باشگاه های مختلف
  • تیم های بانوان
  • تیم های داوری

شماره های تماس

سفارشات تکی:

09924627876

سفارشات عمده:

09123951602

ایمیل رسمی سایت :

info [@] SinaSport [dot] ir

خبرنامه سایت

از تخفیف‌های سینااسپرت با خبر شوید

کلیه طرح و آثار منتشر شده در این سایت متعلق به سینااسپرت بوده و استفاده ی بدون اجازه از آن مجاز نمی باشد.

سبد خرید